By cristina

nu voi face din blogul meu un altfel de hi5, dar îmi este greu să nu împărtăşesc celor care vor călca pe meleagurile sale din pasiunea mea: fotografia. Se zice că trebuie să ai un talent înnăscut pentru ca să fii un artist fotograf… eu spun că dacă ai un aparat de fotografiat bunuţ şi puţină inspiraţie, poţi fi un fotograf reuşit, sau cel puţin unul bun 🙂
mă adresez celor ce au puţin timp să vizualizeze câteva din fotografiile mele… “enjoy!”










2 Comments Add yours

  1. drody says:

    ma doare inima cand ma uit la batrani cum lasa capul in jos si se gandesc la viata care au avut-o,mie mi-e frica ca o sa ajung batran si o sa traiesc cu gandul ca-mi ratez viata pe nimicuri

    Like

  2. andreea p says:

    fff tare!!! f tare blog-ul,f tari pozele,f tare esti TU! te-am pupat scumpa! :*:*

    Like

Leave a Reply

