Lumea de la geam

Vineri dimineaţa, ora 1… lumea arată altfel de la geamul meu, luminată de puţinii stâlpi electrici existenţi, ultima zi de toamnă călduroasă a trecut şi trebuie să spun că mă simt foarte bine în pofida faptului că am câteva zile de când o tot admir de la acelaşi geam…
Am primit azi flori de la Bogdan, ce băiat, merită atât de multe şi se mulţumeşte cu atât de puţin… totuşi, m-am simţit puţin “internată”, să mi se aducă flori pentru că eu nu mă pot deplasa din casă… hmm… câţi oameni mai ştiu să facă asemenea gesturi?
puţini şi din ce în ce mai puţini… revenind la lumea văzută de la geam, e oricum mai luminată decât dacă aş vedea-o de afară şi cu siguranţă mult mai caldă (asta cu siguranţa se datorează faptului că sunt în casă); dar ziceam la început că arată “altfel”, în sensul că e mai mică

😀

Ar trebui să cobor de la înălţime sau, mai bine, să urce ea până la mine…
Şi aşa, s-a mai scurs o zi în care tot în casă stau şi tot nu ies afară…
Somn uşor, celor ce trăiesc în lumea “altfel”.

Leave a Reply

