Totul e bine când se termină cu…Vivaldi

Eh…totul e bine când se termină cu bine… dacă astăzi când m-am trezit cu faţa la cearceaf cineva mi-ar fi zis: “Stai liniştită, azi va fi cea mai frumoasă zi din săptămână”, mai mult ca sigur aş fi publicat spusele sale în “Perlele lunii”…dar am ajuns singură la concluzia asta…
Am fost la un concert simfonic în seara asta, unde s-au interpretat opere de Vivaldi şi Schubert şi la care a fost invitat Gabriel Croitoru… eram hipnotizată de uşurinţa cu care plimba arcuşul şi de minunăţia care ieşea din mâinile sale… divin!
Iată deci, ce mi-a făcut ziua perfectă… asta şi, bineînţeles, faptul că am picior stâng:)))
aaa… era să uit: “Alex, nu te mai iubesc, nu am voie, ţin post…” :)))-by copilul atomic

2 Comments Add yours

  1. mik says:

    tu scumpa fii happy …ai depasit un obstacol mare din viata ta … si ai depasit si starea de singuratate si izolare….de-acu viata ta e mult mai roz si sunt sigura k ai sa apreciez mult mai mult fiecare element ce odata ti se parea nesemnificativ…

    ti iubesc…ma bucur k ai avut parte de o zi frumoasa ..:*

    Like

  2. livia says:

    heey..mereu m`ai uimit cu simplitatea si frumusetea ta..esti prea deosebita k sa suferi….pur si simplu..ejti modelul meu 8->..si esti singura persoana care o apreciez cu adevarat..si iti multumesc k mi`ai dat ocazia sa te cunosc :x..

    cineva..odata a spus..
    Fa`ti timp sa razi..aceasta e muzica sufletului

    Fa`ti timp sa muncesti..aceasta este pretul succesului

    Fa`ti timp sa dai…este prea scurta o zi sa fii egoist.

    Like

Leave a Reply

