Se întâmplă…!

cersetor
Se întâmplă ceva…
Mi se întâmplă din ce în ce mai des să ies din casă şi să ajung la destinaţie fără ca nici măcar să ştiu pe unde şi cât timp am mers, doar mai tresar la un fior de vânt sau un strop de ploaie şi cam atât… mă izbeşte însă expresia de pe feţele oamenilor, oricât de cufundată aş fi în gândurile mele, oricât de preocupată aş fi de problemele mele, nu mă pot abţine să nu îi privesc… sunt trişti… au nemulţumirea întipărită pe faţă şi pot citi în ochii lor grija zilei de mâine.
Poate că exagerez, dar simt că lumea asta nu mai merge ca odinioară, stagnează sau, mai rău, involuează… şi nu mă refer la dezvoltarea tehnologiei, a ştiinţei, la nivelul cultural (care este şi el oricum, aşa cum este) ci la nivelul de trai… Doamne, câţi oameni fără adăpost văd… câţi copii orfani care cerşesc şi câţi oameni bolnavi se pierd şi nimeni nu a auzit măcar de ei, nici măcar în timpul recensământului 😐
ce sunt ei? o pată pentru o societate aparent curată…
toate astea mă fac să fiu mai mult decât mulţumită de ceea ce am- mă fac să mă simt bine în lumea mea… şi să fiu FERICITĂ pentru tot ce mi s-a dat… căci, câţi nu sunt fericiţi cu puţinul lor şi câţi nefericiţi cu toată avuţia lor?
se pune problema… când va fi mai bine?
nu se mai pune domnule, dar ce, va fi vreodată? “omul să se mulţumeasca cu ce are”
sting lumina! noapte bună…

One Comment Add yours

  1. mik says:

    “toate astea mă fac să fiu mai mult decât mulţumită de ceea ce am- mă fac să mă simt bine în lumea mea… şi să fiu FERICITĂ pentru tot ce mi s-a dat… căci, câţi nu sunt fericiţi cu puţinul lor şi câţi nefericiţi cu toată avuţia lor?
    se pune problema… când va fi mai bine?
    nu se mai pune domnule, dar ce, va fi vreodată? “omul să se mulţumeasca cu ce are” ”

    oare acum mai crezi asta?? dacă da..atunci dovedeşte!!!

    meriţi tu, în primul rând să accepţi ceea ce este, apoi, noi, ceilalţi, prietenii tăi

    Like

Leave a Reply

