sweet november…

“Timpul nu are timp să îşi numere paşii…”
Cu fiecare zi ce trece, ridurile îşi pun amprenta pe chipul meu (vai, ce tragedie), am tot mai multe griji cu privire la viitorul meu, planuri pentru viaţa mea şi a celor dragi… fiecare om îşi vede de treaba lui, merge la cumpărături, negociază preţurile, joacă la bursă, se plimbă prin parc, îşi leagănă copilul, aprinde o lumânare… cu fiecare tastă pe care o ating, se scurge altă fracţiune de secundă pe care nu o pot recupera…
mi-e greu să cred că nu mai sunt copilul ce plănuia să facă o fabrică de bomboane 8->… şi mai greu să cred că am crescut şi nu mai am aceleaşi visuri infantile…
Deja e noiembrie 2008… dar oricum nu are importanţă… tot ce contează este că e o lună noiembrie care a început cel mai frumos… e soare afară, am plănuit o altă plimbare cu prietenii şi o mică şedinţă foto:X… mergem cu bicicletele, de data asta nu până la Ipoteşti :)).. sărbătorim faptul că am scapat ieri de testul la mate…
sper să vin teafără acasă…

One Comment Add yours

  1. De unde esti? 😀

    Like

Leave a Reply

