Pentru un prieten…

Lucrurile au cam scăpat de sub control… ceea ce promitea să fie o prietenie solidă, a devenit doar o amintire azi… şi îmi doresc atât de mult să te ajut, mi-am făcut un scop din asta… te rog doar să mă laşi, să nu mă alungi!
Nu putem să ajutăm pe cineva dacă acel “cineva” nu îşi doreşte, nu-i aşa?

Seems like I’m a puppet and you’re the puppetteer

2 Comments Add yours

  1. Retegan Cristian says:

    Cam subtirel comentariul tau.Dar ce sa zic,nu stiu daca o fi pentru mine dar consider ca am tot dreptul sa ma simt.In cazul ca as fi eu,e corect,lucrurile au cam scapat de sub control dar au si inceput sa revina incet-incet si ma bucur mult.Dar totodata cred ca e mai mult pentru “altcineva” iar ca un raspuns din partea mea poate fi chiar intrebarea ta de pe final in ceea ce priveste persoana mea.Si eu stiu ca orice ar fi sau a fost lucrurile intre noi s-au revigorat.Imi doresc foarte mult sa fim din nou aproape,dar intr-o zi poate ca se va intampla si lucrul acesta si nu numai pentru jumatate deora.Iti doresc succes cu blog-ul dar cel mai mare succes sper sa il ai in ce priveste scoala anul acesta si sa nu te preocupe altceva,oricum e foarte bine ca ai activitati mereu decat sa nu ai ce face,te ajuta de o mie de ori mai mult. Si nu in ultimul rand am doua-trei versuri in engleza :D, ca tot iti place mult:

    Together forever
    And never apart,
    Maybe in distance
    But never in heart…….te pup si te imbratisez cu multa dragoste…..

    Like

  2. Animaliciul77 says:

    Hai ca incepi sa scrii dinf ce in ce mai bine 😛

    Like

Leave a Reply

