Lucruri simple

Abbyandjordan
Nu ştiu cum sa face că imediat ce pun capul pe pernă (am făcut “pepefonie”:))) îmi vin nişte idei extraordinare referitoare la ce articole să mai postez pe blog. Dar, evident, cum de obicei orele sunt prea târzii şi oboseala covărşitoare, nu mă apuc de scris chiar atunci, îmi promit că a doua zi o voi face… problema e că a doua zi deja le-am uitat :D.
Sunt mulţi care mai mult ca sigur mă vor critica pentru că nu sunt prea originală (că pentru a avea un Blog trebuie să fii original:-@), că trebuie să scriu ce simt şi să fie idei spontane, nu gândite, etc, etc…numai că nu pot scrie aici ce luptă duceam cu mine referitor la ce pijamale să port aseară ;))… aşa că voi profita de câteva divergenţe pe care le-am avut azi cu un amic pentru a sublinia un subiect adesea ignorat şi anume : “câte persoane se pot mândri că sunt prieteni adevăraţi?”
Cred că este incorect să foloseşti cuvintele “prieten” şi “adevărat” împreună, ar fi un pleonasm, căci nu poţi fi prieten fără să fii adevărat, loial, prezent…Atunci, să reformulez: “câte persoane se pot mândri că sunt prieteni?”.
Tu o poţi face? Dar cel pe care îl consideri tu prieten? Dar eu..? ş.a.m.d.
Şi uite-aşa închei alt articol cu o întrebare pe care să v-o adresaţi vouă şi la care să încercaţi să vă răspundeţi cât mai sincer.
“Felicitări pentru spectacolul de după spectacol…”-by gaby :-j
Mulţumesc.

2 Comments Add yours

  1. mik says:

    hey…articolul ăsta de ce nu l-am citit la timp ?? hmmm

    a fost frumos spectacolul în sine oricum ..:*

    te pooop

    Like

  2. Cred ca e usor sa fii prieten (adevarat), dar e foarte greu sa ai un prieten (adevarat).
    E tare trist cand vezi/ observi/ simti/ constati ca TU esti prietena ei cea mai buna, dar ea nu mai e decat o … amintire (Cauze: greseli repetate, tradare, etc).
    Si.. cum ii spui? Ce ii spui? Te asculta? .. Ii pasa?

    Like

Leave a Reply

