Mi-aş dori…

33ugbi8
Cu fiecare zi care trece am tot mai multe dorinţe, tot mai multe vise…la 5:30 AM, azi ,mi-a sunat ceasul(telefonul)şi, evident nu m-am trezit… vinovatul(cum ar zice doamna Andreescu cand prezintă spectacolele noastre:-j) acestui eveniment se face un vis pe care îl trăiam cu prea mare intensitate la acea oră, de ce să mă fi trezit? (nu aveam ore, doar mi se părea :D)… aşa se face că acum nici măcar nu mai ştiu ce visam, atât de limitată este gândirea umană (sau mai bine spus, a mea;)))…
cert e că toată ziua a fost o stare de visare continuă 8->… chiar şi la ora de matematică trăiam un vis; dacă se întampla să privesc persoana de la catedră care se agita atât de mult să ne explice nu ştiu ce raţionament, vedeam oricum prin ea…
mai priveam din când în când pe geam, îmi doream să văd din nou familia de ieri aşezată la masă, dar erau trase jaluzelele şi nu era nici ţipenie de om în apartamentul lor… atunci îmi doream să ştiu oare unde erau… la supermarket, făcând cumpărăturile, sau poate în vizită la o rudă… cu siguranţă la plimbare prin oraş nu erau, le era potrivnică vremea… vedeam cum respiraţia mea aburea geamul, am început să desenez cu degetul o floare… ce frig afară, brrr! Am tras geaca pe mine şi îmi doream acum să nu fi fost atât de frig… îmi doream să treacă mai repede ora asta şi cealaltă, să vină ora 14:00 ca să mă aştepte EL după ore 8->…
Se auzeau mişcări prin clasă, colegele mele scriau ceva, mi-aş fi dorit să ştiu şi eu ce anume scriau… Maria iese la tablă şi începe să rezolve un exerciţiu. Ora s-a terminat…
Mi-aş dori acum să vină mai repede sfârşitul de săptămână…

Leave a Reply

