Dacă natura nu se trezeşte la viaţă,o lipim cu superglue…?

“Que sait-on du travail quand on a 18 ans et que l’on se prepare au bac?(…)” şi de aici, firul se rupse…subconştientul meu a adormit profund cu capul pe cartea de franceză, în timp ce Maria citeşte lecţia de la pagina 35.
Sunt răpusă de oboseală, şi dacă acasă nu am reuşit să dorm, recuperez la cursuri :-D… dar lucrul ăsta nu mă împiedică să fiu fericită, stau ascunsă în banca a 4-a de la geam, nimeni nu mă observă, prin urmare îmi trăiesc în continuare fantezia, şi visez.. mă las purtată de un copleşitor sentiment de linişte interioară pe care omul îl simte când este împăcat cu toate… aşa cum sunt eu azi…8->;
Aud soneria, care cu doua zile în urmă mi se părea ca o eliberare din subjugul orelor, însă nu îmi dau seama dacă e real sau dacă nu cumva visez; îndrăznesc să deschid ochii şi văd o agitaţie în clasă de nedescris, s-ar zice că e pauză…
Îmi îndrept privirea către ultima bancă din rândul meu, unde Lucian lipea o floare cu superglue:|
“Săraca floricică, i-a căzut o frunză, hai să o lipim la loc”:))))
Eh, fiecare face ce vrea, ce simte…şi totuşi, cum să lipeşti o floare cu superglue?:-/
:))

One Comment Add yours

  1. luciano says:

    mi se parea ca nimic nu sta cum trebuie asa ca …. am lipit mai multe chestii cu superglue de care voi nu stiti ;)) … poate o sa descoperiti intr-o zi 😛 I LOVE YOU

    Like

Leave a Reply

