That friendly rat may tell the cat:D

Nu că nu mi-aş dori mult să merg la Alba-Iulia8->, doar că nu am nici un chef..(:|
E o perioadă ştearsă, în care nu mă trage inima să fac ceva anume… merg la ore din obişnuinţă (mai nou, să fac chetă şi să mă ajute colegele, txs girls), dacă se întâmplă să dispun de resurse baneşti încat să merg la magazin să îmi iau ceva de ronţăit, mai bine mă lipsesc (şi uite-aşa slăbesc 10g \:d/), nu îmi explic lipsa asta de interes care mă caracterizează în ultima vreme, o fi de vină frigul:-??
Chiar:O…nu m-am mai uitat de mult la desene animate…
merg să mă “droghez” cu un episod din Tom&Jerry:)

later add:ce m-a enervat cum îl bombarda Jerry pe Tom cu artificiiX(! mereu se întâmplă aşa!! mai mult îmi plac episoadele în care ei se înţeleg sau în care motanul îi face zile fripte şoricelului!
Totuşi, bună terapie, o recomand cu căldură;))

Leave a Reply

