Victor?:-??

Sunt momente în viaţă în care vrei să fii lăsat în pace, să fii singur… sunt momente în care fiecare atingere, fiecare cuvânt, te copleşesc.
Pot spune că trec printr-un astfel de moment… nu îmi explic de ce, nu îmi amintesc când anume am început să am astfel de sentimente, dar nici nu îmi doresc să aflu toate acestea. Cert este că a fost un cumult de evenimente foarte neplăcute în ultima săptămână, încat nu mai ştiu dacă pot scoate ceva bun din el…de fapt, da, sunt câteva învăţăminte! nu degeaba se spune: “omul din greşeli învaţă”… cu toate că nu cred să fi greşit cu ceva!
Eh, dar nu strică să învăţ:-j…(replica asta îmi aminteşte de teza la economie:
-Eu: eh, dar la ce să mai învăţ la economie?
-Claudia: lasă tuh,că nu strică să înveţi, nu se ştie când ajungi mare econoamă)
:))

Leave a Reply

