Eu nu l-am văzut

Îmi amintesc de primul meu dans în costum popular, pe scena Casei Sindicatelor…:| Doamne, mai bine nu mi l-aş mai aminti:))(cu siguranţă Alex şi-l aminteşte, cât s-a chinuit sărăcuţul să mă târâie după el;)))
-şi iată cum într-o singură frază am folosit de 3 ori cuvântul “aminti”, asta fiind deja a 4-a:D-au trecut aproape 4 ani de atunci, nu mi-am imaginat vreodată că ar ajunge să fie asta mai mult decât un hobby pentru mine, să fie, practic, viaţa mea;… şi ce viaţă frumoasă este cea de artist:X

19 decembrie – 40 ani de la înfiinţarea Centrului de Cultură-Botoşani
Privesc publicul şi încerc să urmăresc cât mai multe expresii… în colţul din dreapta sus, e un cuplu tânăr aparent neinteresat… tot în dreapta, dar pe rândurile din faţă se găsesc persoane mai în vârstă care urmăresc entuziasmate spectacolul şi copii care dansează pe lângă muzică;))… nu ma voi minţi, de fapt, caut un chip… pe care însă nu îl găsesc… urmează momentul meu… căluşarii… am ocazia să studiez liber tot publicul, şi tot nu îl văd:|
Se termină altă reprezentaţie reuşită, iar mica îmi spune: “l-ai văzut? era sus, în stânga sălii”
😐
Eu nu l-am văzut

Leave a Reply

