TU să îmi spui

Pentru tot ce am trăit
am sperat,
am visat,
am fost…
tu să îmi spui când vorbesc prea mult, când îţi fac rău prin cuvinte grele, sau fapte inconştiente…căci ştii că de multe ori am mintea înceţoşată!
să îmi spui când îmi doresc prea mult, dar să mă laşi să îmi doresc nimic!

să îmi spui când trec pe roşu la semafor, dar nu mă opri! ştii prea bine că ador mirosul de cauciuc ars şi zgomotul frânei adânc apăsate!

să îmi spui când râd prea puţin, dar lasă-mă să plâng cât de mult vreau…nu e nimic să îmi placă mai tare decât gustul lacrimilor sărate ce se preling pe buzele mele subţiri şi bătute de vânt…
să îmi spui când fac un pas greşit, dar nu îmi îndruma paşii…mai bine fii alături de mine pe drumul pe care am ales să merg în continuare!

să îmi spui când am părul răvăşit, dar lasă-l aşa! ştii că îmi place să îmi trec mâna prin părul încâlcit şi răscolit…
să îmi spui când devin prea plină de mine, însă nu mă cuminţi! lasă-i pe cei mai duri să mă lovească cu reproşuri, ştii că îmi sunt indiferente părerile lor!

să îmi spui când ei râd de mine, dar nu îi opri! nu aş suporta să am lângă mine personaje anoste!

şi dacă devin, ciudat, ALTA decât SUNT, nu îmi spune nimic:|
căci şi tu te vei schimba odată cu mine…nu eşti decât reflectarea eului meu…

şi eu…eu nu îţi voi spune când vorbeşti prea mult, când îmi faci râu prin cuvinte grele sau fapte inconştiente…
nu îţi voi spune când îţi doreşti prea mult sau când treci pe roşu la semafor cu toate că ştiu că adori mirosul de cauciuc ars şi zgomotul frânei adânc apăsate!
nici când râzi prea puţin nu îţi voi spune, sau dacă faci un pas greşit să nu te aştepţi să afli de la mine!
de vei avea părul răvăşit, nu îţi voi spune asta! nu îţi voi spune nici când devii prea plină de tine sau când cei din jur vor râde de tine!
În schimb, în ziua în care vei înceta a mai fi TU, voi fi prima care îţi voi spune asta, de toate celelalte, ai grijă tu!

şi nu uita să îmi spui în fiecare zi cât de mult mă iubeşti…

2 Comments Add yours

  1. mik says:

    Te poti simti singura, trista, dar niciodata sa nu te simti invinsa. Poti pierde, poti gresi, poti suferi, dar nu te gandi sa abandonezi. Priveste viata cu ochi de invingator si-ai sa vezi cat e de frumoasa!!! TE UBESC MULT DE TOT :X:X:X!!!!

    take my hand and never let go!!!

    Like

  2. mik says:

    am nevoie si eu sa fac asta ..:((:(( te rog sa treci peste asta … nu am nevoie decat de tine …atat !!! zi-mi k imi dai voie …. nu vreau pe nimeni decat pe u…acum mai mult ca niciodata …fara tine imi e greu …:((( cum va fi acolo , intr-o camera alba in noaptea cand toti ciocnesc de fericire , fara tine ??? fara gandul k te gandesti la mine cand zambesti ??… iarta-ma!!

    Like

Leave a Reply

