de ce Crăciunul?

De unde ştim că e Crăciunul? Oare pentru că aşa scrie în calendar sau pentru că auzim colindătorii bătând la uşile caselor noastre?
cum rămâne cu mirosul de brad, de cozonac proaspăt scos din cuptor…ninsoarea albă cernută, “omătul” bătătorit pe străzi, bradul împodobit?
cum rămâne cu Spiritul Crăciunului?
se întâmplă ceva cu subconştientul nostru, şi asta e cel mai ciudat, că se întâmplă în acelaşi timp pentru o planetă întreagă…ştim că vine Crăciunul şi ne pregătim! dar uităm să îl simţim! uităm să ne bucurăm de ceea ce înseamnă de fapt Crăciunul…
de aceea spun că, în pofida bradului împodobit, a mirosului de cozonac proaspăt scos din cuptor, a omătului bătătorit pe străzi, majoritatea dintre noi nu sărbătoresc Căciunul, ci doar respectă o tradiţie, acţioneaza conform unor principii, căci dacă aşa a fost anul trecut, aşa trebuie să fie şi anul acesta şi în toţi anii care vor veni…aşa cum am învăţat să mergem, să mâncăm, aşa am învăţat să trăim Crăciunul, dar fără să îl simţim!

La Sighet nu a nins, dar nu zăpada mi-a lipsit…mi-ai lipsit TU!
:-<

2 Comments Add yours

  1. mik ta says:

    stiu :(( mi-am dat seama prea tarziu poate….si tu mi-ai lipsit si stii ..stii bine asta :(( stiai si atunci ..:-…vom dovedi k ceea ce ele au crezut k ne-au doborat, ne-au facut mai puternice…:(:( sunt trista si rece..sunt rau si imi lipsesti ..acum mai mult ca niciodata !!! acum mai mult ca oricand …>:D:D< sper sa tii cont de asta mereu ..si nu am sa uit in nici o zi sa-ti spun k te iubesc ..:*:*:

    Like

  2. mik says:

    :-< peste asta am reusit atunci sa trecem 😦

    Like

Leave a Reply

