~ultimul…~

iconskipthingy
e timpul să trag linie şi să analizez tot ce am realizat în decursul anului…
___________________________________________________________
mai nimic şi…totul!
mi-am făcut un “caiet de promisiuni şi dorinţe” la începutul anului care se aproprie de final şi când mă uit printre ele, mi-e greu să cred că într-adevar acele lucruri erau prioritare pentru mine…mă văd surprinsă citind majoritatea.am găsit printre primele pagini scris că îmi doream foarte tare un pulover de la Crazy Price şi mă rugam eu tare să mi-l pot lua:-j…
nu contează câte dintre lucrurile pe care mi le-am propus atunci, pe care le-am scris în caieţel le-am şi realizat…căci cea mai mare realizare este aceea că am crescut alături de cei care mă iubesc într-un an cu adevărat frumos…am adunat amintiri pe care nimeni nu mi le va putea lua!
m-am gândit ca anul ăsta să nu mai scriu nimic în caietul de promisiuni, să rup o pagină, ca să încep un nou capitol!unul în care să scriu nu tot ce aş vrea să fac în 2009, ci mai degrabă câte amintiri am adunat în 2008!

LA MULŢI ANI!
[mi-aş fi dorit să fie lângă mine mama, mica şi corina…dar nu întotdeauna putem avea chiar tot ce ne dorim…]

Leave a Reply

