P.S.

Tocmai s-a terminat filmul “P.S. I love you”…
nu ştiu dacă este ceva ce chiar am învăţat, în final, nu e decât un film…şi totuşi, mă face să mă gândesc la viaţă, la prieteni, la lucrurile care mă fac să zâmbesc…şi la cât de repede se vor sfârși toate astea…

artistic

voi fi îmbătrânit, în juru-mi vor alerga fericiţi copiii copiilor mei, îmi voi purta mândră ochelarii pe vârful nasului şi mă voi uita pe geam pierdută printre ei…voi aştepta să revină clipele de acum, dar voi aştepta în van!
cât de ciudat trebuie să fie dacă m-aş trezi mâine şi nu aş mai fi cea de acum…? sau dacă nu aş fi deloc?

“Nu alege!Acceptă viaţa aşa cum este în totalitatea ei.”
Osho

One Comment Add yours

  1. mik says:

    P.S. “Te iubesc!!”

    Like

Leave a Reply

