Domnul T

M-am gândit mult înainte să scriu acest articol… am schiţat chiar câteva idei pe caietul de română, în oră, când mă copleşea dorul de el…
aş putea să scriu rânduri, rânduri, chiar pagini întregi despre acest “el” care îmi stăpâneşte acum fiecare celulă din existenţă!
Dar mă limitez nu la a spune că “ne-am cunoscut într-o staţie de metrou, el ascultând muzică la I-Pod, eu citind “Memoriile unei gheişe”, ne-am privit şi a fost dragoste la prima vedere, bla, bla, bla…”-simple plăsmuiri… voi spune în schimb că aveam de mult o pasiune pentru… “posteriorul” său :”>

“Mare om, mare caracter, acest domn T”
___________________________________________________________
CARACTÉR ~e n. 1) Felul de a fi al unui individ; fire; natură. ~ dârz. 2) Ansamblu de dispoziţii înăscute, care constituie structura psihică a unui individ. ~ flegmatic. 3) Proprietate morală care se manifestă prin perseverenţă, vigurozitate şi corectitudine. A avea ~. 4) Personalitate care demonstrează asemenea calităţi. ~ puternic.
___________________________________________________________
Iată de ce îl iubesc 8->…aaa … cât pe ce să uit, şi pentru că “nu e analfabet :D”

Leave a Reply

