3 luni :X

M-am trezit ca de obicei foarte târziu, în jur de orele 12:00 AM, ca în fiecare sâmbătă dealtfel… m-a sunat mica: “vai, dacă ai şti cine vine cu noi la plantat pomi! Vlad! Îţi dai seama?”
– Nu, mica, nu îmi dau seama, doooorm!
A închis 😐
Cu toate acestea, pot spune că astăzi e prima zi adevărată de primăvară dintr-o lună martie capricioasă, cu ploi şi rafale de vânt.
Iniţial, planul pentru acest sfârşit de săptămână era să fac variante la MCA pentru BAC, dar nu mai am tragere de inimă :-S
Mai bine merg să fac poze în parc 8->

Aaaa… aproape uitam :” La mulţi ani nouă!!”
3 luni :X

sunset

One Comment Add yours

  1. mik says:

    Ce te mănânc !!! Să ştergi numele lui tu !! mama ta eu de fată …. îţi dau eu ţie ..!!
    a fost o zi drăguţă de primăvară.. cald , soare , activitate , prieteni …. ai lipsit TU.. dar recuperăm noi..

    P.S Te iubesc!!!

    Like

Leave a Reply

