Changings in my life…

Cine nu s-a gândit măcar o dată în viaţa lui că trebuie să facă o schimbare majoră pentru ca lucrurile să revină pe făgaşul normal, de mult pierdut…?
Mi-e greu să cred că sunt persoane care sunt complet mulţumite de ce curs urmează vieţile lor!
M-am trezit nemulţumită de mine, de traiul pe care îl duc şi nu îmi amintesc când anume a început să ia naştere această nemulţumire… să fi fost în noaptea aceea de aprilie în care s-au stins luminile şi am văzut cum bătrânul cerşetor şi-a fixat privirea lacomă în buzunarul meu aşteptând ca eu să îi luminez existenţa?
Sau atunci când am văzut pe Pietonal mâna aceea de copii alergând după porumbei, fiecare sperând să pună mâna pe frumoşii mesageri…?
Ori poate când m-am întâlnit cu fericirea şi am lăsat-o să plece… da, cred că atunci!
Pe orice parte aş studia viaţa mea, nu mai are culoare!
Cineva să îmi dea roşul macilor, galbenul soarelui, albastrul cerului, verdele ierbii înapoi!!
[căci tare mi-aş dori să zâmbesc din nou…]
natură

One Comment Add yours

  1. mik says:

    deşi nu ştiu dacă am să reuşesc..am să fiu mereu lângă tine . Ai nevoie de fericire şi de tot ce e frumos în viaţă….şi trebuie să fii puternică… Prietenii adevăraţi vor fi mereu lângă tine…vor fi mereu acolo când ai nevoie de ei .. eu voi fi chiar şi când nu ai .. cine ştie ce apare… te iubesc gândăcel micuţ şi trebuie să fii veselă, optimistă , încrezătoare şi plină de viaţă…..

    P.S. Viaţa ta e mai presus de toate !!!

    Like

Leave a Reply

