La o Cola cu alter-ego-ul meu

2594156702_f0d3b52681
Se întâmplă peste tot în lume… se întâmplă dacă ai un “one night stand”, o relaţie de câteva luni sau chiar o căsnicie, despărţirile au fost, sunt şi vor fi în trend!
Ieri după-amiază m-a contactat o persoană pe care iniţial, credeam că nu o cunosc…. mă interesez cine e şi aflu că e Elena, o colegă din generală, foarte dragă mie. Plecase de ceva timp în Italia acum s-a întors pentru două săptămâni în ţară pentru rezolvarea unor “probleme de ordin familial”, îmi spune ea. Accept invitaţia ei de a merge la o terasă şi iată-mă peste jumătate de oră faţă în faţă cu ea… ce mult au schimbat-o problemele… Dacă o vedeam pe stradă, întâmplător, nu o recunoşteam!
Încep, la rugămintea ei, să o aduc la curent cu tot ce se mai întâmplă în viaţa mea, dar, deşi pare atentă la ce îi vorbesc, este distrată şi mă priveşte absentă.
“Ce se întâmplă Elena?”
“ce?… ce să fie?”
“Eşti pe altă lume”, îi spun, “te apasă ceva..”
Îi dau lacrimile şi începe să îmi povestească de un băiat pe care l-a cunoscut înainte să plece în Italia, acum doi ani 😐
” Nu cred că îl cunoşti pe Vlad, l-am cunoscut la ansamblul de dansuri la care am fost. M-a atras din prima clipă în care l-am văzut… nu ştiu dacă fizicul foarte bine proporţionat, cât faptul că era inteligent, retras şi în acelaşi timp îndrăzneţ. Am dansat împreună, am devenit o pereche, una dintre cele mai bune de acolo, aveam o relaţie frumoasă… Într-o seară, am hotărât să ducem relaţia la alt nivel (…) şi recunosc, era tot ce îmi dorisem de la un băiat, chiar mai mult! Mi se părea bizar ca eu să am parte de el, ştii că niciodată nu am fost binecuvântată cu noroc în dragoste. Exact când temerile mele erau mai mari şi începusem să îl iubesc din ce în ce mai mult, m-a părăsit pentru că avea nevoie de libertate, după cum mi-a spus… nu făcusem nici cinci luni”
Elena îmi povestea toate acestea cu lacrimi în ochi, privind obsesiv paiul şi amestecând cu el bulele de acid de la sticla mea de Cola.

Leave a Reply

