5 to go!

3, 2, 1… BAC!

Şi a venit… atât de mult l-am aşteptat, l-am visat mereu, ba în nopţi ploioase când aveam accese de nostalgie, ba cu ochii deschişi, la vreo oră de română sau matematică… stătea în faţa mea, senin… avea ceva îmbietor, ceva care mă chema la el!
Îmi spunea că odată prins în mrejele lui, nu mai pot scăpa, decât după zece zile tensionate, mereu altele… zece!
E pe de o parte un rău necesar, dincolo de el e libertatea mea!
E un nou început, un nou statut, cel de student!
A venit azi şi nu îmi puteam crede ochilor, toate simţurile mele o luaseră razna… eram când inconştientă de ceea ce se întâmplă, când prea implicată în faptele la care luam parte: colegi frământaţi de emoţii, tensionaţi, nerăbdători, dornici să îl treacă, opinii împărtăşite unii altora, grija împrăştiată pe chipurile tuturor!
Dar a venit şi pe de altă parte, e cel mai bun test pe care viaţa de liceean mi l-a oferit… singurul care contează!!
BACalaureatul… bine ai venit!

[prima cu 10…]
5 to go…

Leave a Reply

