Boala…

the-little-things-4647 (Small)
“Obişnuiam să fiu ceea în termeni academici ar putea fi tradus ca: o fată “conform prevederilor, cum trebuie”, adică normală!
Nu ştiu cum reuşeam, îmi amintesc vag, să fac din fiecare zi una deosebită, să am mereu pregătit un zâmbet larg pe buze care ar fi şters fără drept de apel orice urmă de tristeţe!
Aveam (prostul) obicei de a râde de defectele mele, nu mă plângeam de nimic şi aveam o mulţime de prieteni!
Dar toate astea mi se pare că ar fi fost acum 50 de ani, deşi nu a trecut DECÂT un an…
Acum nu pot decât să simt o lipsă acută de “EU”!
Ce s-a întâmplat de atunci?
Nu, nu am suferit niciun accident în care să rămân mutilată sau fără vreun membru şi nici nu am pierdut pe nimeni drag (fizic vorbind)…
Cu toate astea, am sufletul bolnav şi am rămas aproape singură, fără prieteni… de câte ori m-am întrebat cum am reuşit performanţa asta de atâtea ori am rămas fără răspuns!
Tot ce pot să spun cu exactitate este că sunt precum un bolnav de cancer care agonizează pe patul de spital, respiră conectat la aparate şi inima îi bate când prea încet din cauza bolii când prea tare de dragul amintirilor…
Cancerul meu este depresia, aparatul de care depind pentru a respira sunt puţinii oameni care mă iubesc şi care încă au încredere în mine!
Treptat, rămân cu nimic, doar cu alte semne de întrebare…”

Confesiunea unei tinere de 19 ani care a preferat să rămână sub anonimat

One Comment Add yours

  1. andreea says:

    “Din fiecare poveste e bine să învăţăm , şi de ce nu , chiar din povestea noastră. . Să profităm din plin de timpul pe care îl mai avem. Să nu mai aud de supărare. Dă-o “”

    încurajarea care am primit-o eu de la o tânără de 19 ani, care prefer să rămână sub anonimat .P

    Like

Leave a Reply

