vis de capitală

Mi-am făcut bagajele în seara asta… grea decizie, aveam de ales între o valiză mare, mare, în care să încapă o duzină de haine, pelerina (dacă plouă?), cărţile, da, cărţile! să nu uităm de cărţi! şi să mai rămână loc şi pentru speranţele pe care ţin morţiş să le iau cu mine!
Cealaltă variantă era tot o valiză mare, dar nu încăpea pelerina :))
aşa că am renunţat la cea din urmă şi am luat speranţele cu mine, mă voi urca în tren, voi sta la geam şi voi număra stâlpii până când voi adormi…
Bucureşti, here I come! :-p

later add, special pentru mica: nu am mai stat la geam, a greşit tanti de la ghişeu numerele locurilor :D!

2 Comments Add yours

  1. andreea says:

    auzi ..care geam?? că ne plimbam dintr-un vagon în altul ca şoarecii care tot erau fugăriţi..Şi numai la geam nu am stat
    ;))

    geamul de la uşă poate ;))

    Like

  2. mik says:

    :((:( ce amintiri frumoase..:X:X:X cine ar putea sa le stearga:-<

    Like

Leave a Reply

