what a feeling :X

Mi se pare incredibil! Nici bine nu am călcat pe pământ bucureştean, că m-am şi văzut la volanul unei dacii 1310, conducând :O!
Aproape că am intrat în Dâmboviţa! în râu, adică :))

Mica se ţinea strâns de scaunul meu şi se ruga în şoaptă!
Roagă-te şi pentru noi mica, mare e puterea ta :)))

One Comment Add yours

  1. mik says:

    aoleu..chiar..Doamne ..când am văzut că maşina aia merge peste tot , numai în direcţia corectă nu …în gândul meu deja treceau multe…nu mai zic de şoferii care tot “îţi băgau carne în frigider”;)) şi de săracul Florin care privea cum ne bagi tu în Dâmboviţa;))

    atunci am zis că nu mă mai urc cu tine la volan ..cel puţin nu în Dacia ;))

    dar trebuie să recunosc că în cele din urmă te-ai descurcat eroic ;))

    cine ştie câte ne mai aşteaptă :))

    Like

Leave a Reply

