freedom!

free-spirit-4543
Mi-am dedicat ultimele şapte luni lui… adică, m-am gândit la el, căci fizic, nu îl pot atinge! E al meu, dar de o perioadă de timp, îl am doar în vise… Clar, nu mă mai iubeşte şi punct!
Nu mă mai trezeşte dimineaţa cu un sărut, nu mai ştie să îmi atingă sufletul printr-o mângâiere.. să mă liniştească cu o şoaptă sau să mă cuprindă în braţele lui puternice şi ocrotitoare!
Nu, nu mai ştie… sau poate a uitat!
Mi-au luat câteva săptămâni să constat că eu sunt a 91231732346…9-a prioritate a lui şi mă găsesc destul de liniştită constatând asta.
Toată lumea e a mea de când eu nu mai sunt a lui…
Cafeaua de dimineaţă mă iubeşte; degetele de la picioare îmi zâmbesc când le plimb prin nisip; perna mea e mai moale ca niciodată şi părul nu mi-a stat nicicând mai bine!
Aş putea să construiesc un avion cu zâmbetul ce-l am acum şi să zbor undeva, în altă lume.. dar aş lua lumea asta cu mine, căci mă iubeşte şi o iubesc!
Găsesc soarele mai blând şi norii mai buclucaşi… îmi dau buzele cu ruj roşu, căci acum nu-mi mai este frică de sărutarea ta!
Râd cu toată fiinţa mea până ce mă doare burta şi muşchii feţei rămân încordaţi de o durere plăcută!
Nu-ţi fie teamă, nu voi veni după tine, nu te voi mai chema!
Acum e rândul tău!
Rămâi cu bine..
smiling

Leave a Reply

