love story

554-photo_mcell_wedding_hand_heart (Small)
Nu ştiu cum şi prin ce şiretlicuri, dar a reuşit să mă prindă într-o poveste de dragoste în care personajul principal sunt chiar eu… m-am lăsat înşelată de promisiunile lui şi atrasă de sărutările pline de voluptate cu care îmi desfăta inima…
Am crezut cu tărie că el va fi ultimul, va fi cel cărui, în sfârşit, îi pot vorbi fără a scoate un cuvânt, pe care îl voi putea privi închizând ochii şi simţi visându-l…
Nu ştiu în care moment el, regizorul poveştii, mi-a schimbat rolul şi am ajuns să îl joc pe cel al iubitei părăsite.
Nu ştiu în care moment a început să moară ea, iubirea!
Dar nici nu vreau să ştiu! Ce ar fi dacă eu aş fi regizoarea poveştii noastre?
Vrei să vezi cum s-ar termina totul în viziunea mea?
Sau cum nu s-ar termina niciodată…?

Leave a Reply

