Indiferent

sice2
Nu ştiu să fac o linie dreaptă decât cu ajutorul riglei… nu pot desena o floare, nu îmi ies întotdeauna fotografiile perfecte… nu ştiu să rezolv un exerciţiu de analiză matematică dificil şi cu atât mai puţin mă descurc să conduc prin intersecţiile din Bucureşti!
Nu sunt în stare să public “articolul săptămânii” în ELE, nu ştiu să gătesc şi niciodată nu am fost bună la dat sfaturi! Nici măcar nu ştiu să mă îmbăt 😀
Recunosc, NU SUNT PERFECTĂ şi dacă acel cineva nu mă vrea, înseamnă că e mai imperfect decât mine… înseamnă că eu ştiu să iubesc şi el nu!
Înseamnă că eu pot să cânt “I feel good!” şi el nu va putea în veci;

că eu pot să râd din suflet şi pot dărui lumii întregi din râsul meu şi tot ar mai rămâne şi pentru mine, iar el nu poate nici măcar să schiţeze un zâmbet!

Eu pot să plâng când citesc a zecea oară “La răscruce de vânturi”, iar el nici măcar să nu fi auzit de Emily Bronte…

Asta înseamnă că eu îl pot adora în tăcere şi el nici măcar să nu ştie că eu exist…

2 Comments Add yours

  1. “Asta înseamnă că eu îl pot adora în tăcere şi el nici măcar să nu ştie că eu exist…”

    Asta e.. speechless 🙂

    Like

  2. BadMovePepi says:

    Sa stii… Ai putea adauga “asta inseamna ca eu pot plange cand scriu asta, dar tu nu poti decat sa zambesti insensibil…”

    Like

Leave a Reply

