te aştept

Waiting_For_You-1
“Bună. Ce mai faci?
aaa… iar fugi de mine. am înţeles.
pot să te întreb ceva?
– cum e să fugi de cineva care te iubeşte?”
– …
– probabil e la fel de dureros ca şi cum ai fugi de o boală incurabilă care te macină… în cazul tău, de iubire!
da. ai auzit bine. de ce te surprinde?
am reuşit azi să îţi răpesc câteva zâmbete, câteva cuvinte… nu au fost multe, dar suficiente.
ba chiar a fost şi o îmbrăţişare…
mi-am dat seama, da! fericirea constă în lucruri mărunte!
am simţit fericire când îmi vorbeai, când te făceam să râzi.. când vedeam cât te stinghereşte prezenţa mea ;))
ai fi vrut să nu te doară, nu?
dar te-a durut… am simţit asta când m-ai îmbrăţişat!
“te iubesc mult” ţi-am zis…
“pa”, mi-ai răspuns!
aş fi vrut să fug după tine, să te sărut cu forţa, să te oblig să mă faci a ta!
“te aştept”, ţi-am zis… în gând.

2 Comments Add yours

  1. Nu stiu care e motivul… dar … doare; retraiesc unele momente.. 🙂

    Like

  2. BadMovePepi says:

    Pfffff…. Count me in ! 😦 Hey, Shotiutza, get out of my head !!!!!!! :-s

    Like

Leave a Reply

