suflet de vânzare…

Sale - Bags
Aş vrea să pot spune: “şi ce dacă? eu îmi văd de viaţa mea, tu de a ta!”
Dar cum să fac dacă de fiecare dată, cuvintele rămân suspendate, undeva pe buze.. vocea nu colaborează cu mine şi nu pot!
parcă nici sufletul meu rebel nu ar vrea. da, e rebel, dar nu minte!
ştie că te vrea, ştie că te vreau!
la naiba cu el! aş vrea să îl schimb..
“Suflet de vânzare! Suflet de vânzare!”
“Cât ceri pe el?”
“Mai nimic… ţi-l dau degeaba”
“Ce are de îl vinzi pe nimic? cumva iubeşte pătimaş? cumva suferă?”
Tac. ştie că e adevărat.
“Atunci nu îl vreau domniţă. Nimeni nu vrea un suflet care plânge!”

ce mă fac eu cu el?
ţine, ţi-l dau ţie. învaţă-l să nu mai sufere, să râdă ca la început. să se dea de-a dura când îl gâdili, să se topească după Tom Cruise.
spune-i să poarte brăţara aia colorată cu elefant, să se încalţe cu şoseţelele roşii de la mica!
exact ca la început. să nu îi fie teamă de iubire, de tine!
nu îi vei face niciun rău, nu?
ai grijă de el.

2 Comments Add yours

  1. Cred ca imi va placea cum scrii; am aruncat rapid o privire pe primul post. Momentan nu am timp de foarte multe..; dar revin de luni seara, marti 🙂
    Bine ai venit in lista “blogurilor cu care ma delectez” 😛

    Like

  2. Mda, nu regret pentru ca ti-am urat bine ai venit!
    Ba chiar repet: bine ai venit in “listA” mea 😛

    Like

Leave a Reply

