Mă joc :X

O noapte albă cu Anda care s-a soldat cu poze de răsărit…
am pictat soarele, aşa, roşu, rotund… deşi era somnoros, l-am atins, l-am ajutat să se ridice… “hopa, sus! ne.a fost dor de tine, o noapte întreagă!”

sooper
Arşşş! Ce mai frigea! L-am stropit cu pistolul meu cu apă, s-a mai răcorit puţin!

am început să zâmbesc mai des, fără motiv, aşa cum făceam odinioară…

nu mă mai doare amintirea lui! ba chiar mă înveseleşte… ştiu că o iubire ca a noastră nu poate să se stingă aşa uşor!
aşa că da, am început să zâmbesc, să desenez, să cânt!

şi la sfârşitul zilei, am aruncat o cană de apă peste soare şi s-a stins… e timpul să dorm!
ştiu că te voi visa…

3 Comments Add yours

  1. 🙂
    Mai mult de “:)” nu am ce sa spun 😉

    Like

  2. mik says:

    ” am început să zâmbesc mai des, fără motiv, aşa cum făceam odinioară… ”

    se observă asta în fiecare zi :x:x

    Like

  3. mik says:

    pune poza vcu tine când sari 😡 ..

    e mult mai sugestivă 😀

    Like

Leave a Reply

