touch

Tu..
atât de nesuferit uneori, dar cu toate astea, perfect!

us
strânge-mă în braţe cu putere, nu mă lăsa să îmi pierd echilibrul…
sărută-mă apăsat, muşcă-mi buzele până încep să gem de durere, nu îţi fie frică, e o durere care îmi place!
înveleşte-mă cu mângâieri şi lasă-ţi mâinile ferme să alunece, mergi unde te îndeamnă trupul meu…
iubeşte-mă cu toată fiinţa până la epuizare, cu preţul minţii tale!
nu lăsa nicio noapte să treacă fără să mă simţi, fără să te joci în părul meu…

pentru că dimineaţa plec, ca în fiecare dimineaţă!
când te trezeşti, nu mai sunt a ta…
aştepţi cu nerăbdare să vină seara, arzi de dorinţă, vrei să mă ai din nou şi din nou!

da, vine seara, mă visezi…
sunt iar a ta!
mereu!
în fiecare vis…

One Comment Add yours

  1. mik says:

    ;);)) degetele ei (fetei din poza de la articol) seamănă cu ale tale ..cred că îţi mai aduci aminte când :)):))

    tare ..nuj dacă ţi-ai dat seama 😛

    Like

Leave a Reply

