s-a terminat!

photography

Întrebare: “Cum îţi dai seama că se termină?”
Răspuns: “Ce să se termine?”

O carte, un film, o melodie, o ciocolată, o cutie cu bomboane colorate, o sticlă de Fanta, un măr, o relaţie de prietenie, pasta frumos mirositoare de la pixul preferat…

totul are un început şi un sfârşit! fără să dăm prea multă importanţă cuprinsului sau conţinutului, ne avântăm spre a spune că “totul e trecător”… toate lucrurile palpabile sau mai puţin, se consumă şi ajung să fie amintiri!

cartea o poţi reciti şi de fiecare dată se va termina, va ajunge la acelaşi sfârşit pe care îl ştii.


filmul îl vei revedea.. poate singur/ă sau în compania altor persoane, alte sau aceleaşi.

ooo! şi melodia, da, melodia o poţi asculta de câte ori vrei tu până îi vei memora chiar tu finalul şi după ultima frază muzicală, vei şti că e ultimul refren.

bomboanele… sunt cele mai bune! păcat că mereu se termină, dar, nu-i nimic, cumpărăm altele! şi altă ciocolată, altă sticlă de Fanta sau alt măr.

dar cu relaţiile de prietenie ce facem?
cum să spunem cu uşurinţă “s-a terminat”?
e atât de simplu să cumperi alt prieten?
să îl înlocuieşti?


6 Comments Add yours

  1. BadMovePepi says:

    Cu relatiile de prietenie oricat am incerca, niciodata nu reusim sa o luam de la capat la fel… Si nu mai e acelasi lucru, chiar daca te straduiesti din rasputeri… :((

    Niciodata nu poti spune “s-a terminat” suor… Sunt persoane care n-au spus-o niciodata, sunt persoane care inca nu o pot accepta… Trist, dar adevarat… Si sunt si persoane insensibile si egoiste care rad cand citesc asta….

    Prietenii nu se cumpara… Cel putin nu cei adevarati, care iti sunt aproape atunci cand ai nevoie de ei, atunci cand ai nevoie de un umar, de o imbratisare, de o bataie pe umar…. Restul… cantitate neglijabila….

    In general incercam sa suplinim pierderea unui prieten prin apropierea de altcineva… Insa nimic nu mai e la fel… Incerci sa faci o gluma “clasica” pe care o faceai mereu cu fostul prieten, dar ramai razand singur/(a)… Si multe faze de genul… Desi incerci sa umpli golul acela, tot ce reusesti sa faci este sa-lvidentiezi mai tare… Cel putin pana va disparea de la sine, prin vindecare….

    Sper sa fi reusit sa iti raspund cu succes la intrebari…. In locul tau le-as lua de sfaturi… 😛 :))

    Like

  2. mik says:

    😦 am citit tocmai acum asta ..:( tu poţi să faci asta?? 😦

    te iubesc…:-<
    P.S. îmi place aşa tare ce ai scris zilele astea

    Like

  3. Deea ^^ says:

    Da foarte adevarat ce ai scris ….azi dupa 3 ani de prietenie am realizat cine e de fapt persoana in care aveam cea mai mare incredere ..ceea care mi-a fost si mama si tata si sora si iubit si prieten,care a fost alaturi de mine intotdeauna …si ma doare atata de tare sa stiu ca eu mi-as da si viata pentru ea …iar ea infige cutite pe la spate :-j

    Like

    1. shotiutza says:

      de asta cel mai bine e să laşi mama să îţi fie mamă, tatăl să îţi fie tată şi iubitul să îşi joace rolul de “iubit”… tocmai pentru că cel mai bine este să iubeşti cu măsură!
      şi să ştii pe cine iubeşti..

      Like

  4. Prieten?
    Haha! Nu cumperi altul; ramai fara el/ ea 🙂
    Pe cat e de dureros, pe atat e de simplu; ramai un pic si cu sechele?! De ce? Cum a zis si Pepi; nu e usor sa o iei de la capat, sa gasesti pe altcineva, sa fie la fel cum a fost..

    Cu toate ca nu am zis “pa, s-a terminat!” am stiut eu singura ca s-a terminat; am pus punctul (am fost capabila intr-un final); i-am dedicat un post 🙂
    Probabil a inteles singurica.. dar.. 😐 stii ce e culmea? Habar nu am cat de mult i-a pasat 😐
    BULLSHIT!!!

    Like

    1. shotiutza says:

      Şi oare chiar nu te-a durut Claudia? Cât de puţin?
      eu nu am putut să renunţ la prietenia celei căreia i-am dedicat articolul acesta, am făcut un pas şi acum suntem ca înainte.. nu îmi pare rău!
      Dar ţie?

      Like

Leave a Reply

