Gata!

e9f3vb
De azi:

nu mă mai gândesc la tine
nu te mai iubesc
şterg toate pozele cu noi
voi râde mai mult
nu te voi mai căuta
nu mai dorm cu tricoul tău (care încă miroase a tine)
mă voi ţine de dietă
voi citi mai mult
mă voi întâlni cu cât mai mulţi prieteni
voi reface legăturile vechi şi care păreau pierdute
voi începe un jurnal
voi asculta muzică clasică
mă limitez doar la mine
nu voi mai minţi când spun că:

nu mă mai gândesc la tine
nu te mai iubesc
şterg toate pozele cu noi
voi râde mai mult
nu te voi mai căuta
nu mai dorm cu tricoul tău (care încă miroase a tine)
mă voi ţine de dietă
voi citi mai mult
mă voi întâlni cu cât mai mulţi prieteni
voi reface legăturile vechi şi care păreau pierdute
voi începe un jurnal
voi asculta muzică clasică
mă limitez doar la mine…

P.S. bine, poate unele lucruri sunt realizabile :”>

2 Comments Add yours

  1. mik says:

    îmi doresc din suflet tot ce spui să realizezi…şotiutza noastră chiar putea face asta 😀
    sigur poţi !! trebuie să poţi 😀

    Like

  2. anna says:

    Si… din pacate tot nu-l vei uita, va exista 1 secunda in cele 86.400 de secunde ale zilei in care gandul iti va zbura la… EL (proprie experienta :D)

    Like

Leave a Reply

