Misiune imposibilă II

Făcând abstracţie de ultimele articole în care am tot promovat optimismul şi “am renunţat la tine”, eu tot trăiesc cu speranţa că poate cândva (când voi avea maşină, cel mai probabil) voi parca neregulamentar şi tu îmi vei da amendă… atunci te vei uita la mine şi îţi vei aminti de ce te-ai îndrăgostit odată de mine!
vei revedea toate momentele în care, eu stângace cum sunt, te făceam să râzi… momentele în care mă aveai doar pentru tine, cu totul!
toate promisiunile pe care ni le făceam în timp ce mă ţineai strâns în braţe… cum îmi spuneai că nu vrei să fii fără mine!
şi când te priveam cu un respect sublim şi o admiraţie dincolo de titlul de “iubit al meu” pentru tăria de caracter de care dădeai dovadă în orice situaţie… pentru că tu erai puternic şi eu eram slabă!
îţi vei aminti că ţi-am promis, îţi aparţin dincolo de timp. nu am să depozitez “te iubesc-urile” şi sărutările tale într-o cutie aşa cum am făcut cu micile cadouri pe care mi le-ai făcut… nu am să şterg nopţile albe în care nu ne săturam unul de celălalt aşa cum am făcut cu pozele noastre!
atunci vei şti că tot ce ai mai scump sunt eu…
până atunci, la revedere!
glass

3 Comments Add yours

  1. Nu cunosc, nu stiu motivul; nu stiu ce s-a intamplat..
    dar.. daca va iubiti, veti fi impreuna..
    e greu.. stiu :-<

    Like

  2. shotiutza says:

    greu e puţin spus… :-<

    Like

  3. Cadouri says:

    Citind despre cadouri mi-am amintit de site-ul de unde mi-a cumparat iubitul meu un ursulet de plus ieftin 😛

    Like

Leave a Reply

