5:00 A.M.

somnoroasa de mine
O noapte pierdută în fum de ţigară şi bere.. muultă bere!
nu cu o mare de prieteni, cum ar fi de aşteptat, ci singură!
de fapt, ce prostii vorbesc… acompaniată de Glen Miller, Clint Mansell şi Madonna!
pentru unii – o noapte pierdută fără rost, pentru mine – o desfătare a sufletului meu rătăcit printre replici de despărţire, speranţe derizorii şi jocuri de cuvinte fără sens…
21:00 p.m – a început distracţia
pe acorduri de smooth-jazz, încep să mă pierd în visare… îmi trec prin minte mii şi mii de scenarii la cum ar fi trebuit să se termine lucrurile între mine şi el; îmi amintesc într-o doară că mi-a jurat că nu se vor termina vreodată! aşa… da, da! îmi plec capul liniştită. “se va întoarce.. mereu a făcut-o” îmi spun şi pleoapele cad domolite apăsând ochii verzi visători.
21:30 p.m – winamp-ul o ia razna şi piesa pusă pe repeat se încheie brusc.
Îmi scapă un: “la naiba cu programele de mâna a doua!!” şi îndreptându-mă spre calculator încep acordurile de chitară atât de cunoscute mie…
“piesa noastră”- asta e mâna destinului!
mă conformez cu gândul că cineva face lucrurile în aşa fel încât să mă ţină trează în realitatea mea! dealtfel prea multă depresie strică şi în plus, cine ar mai sta o zi întreagă să ţină companie pereţilor dacă nu eu?
“eheee… tot e ceva!”, îmi spun amuzată, mă întind pe canapea şi parcă acum nu mai pot sta aşa liniştită.
trebuie să mă mişc, să fac ceva! din casă nu pot ieşi, nu am mai făcut-o de mai bine de o săptămână (deja m-am conformat ideii).
merg în bucătărie şi prietenul meu cel mai mişel, îmi face cu ochiul: frigiderul!
“ahh, nu! de data asta nu mi-o coci tu! şi totuşi, crema de zahăr ars…”
îmi ţin în frâu pofta şi iau în schimb o doză de bere, nu spun de care (fetele ştiu :D).
niciodată nu mi-a plăcut berea atât de mult ca acum, când prietenă cu singurătatea, ciocnesc un pahar imaginar cu ea!
ce sete îmi era!
o las pe Madonna să facă ce ştie mai bine (să cânte- a nu se înţelege greşit :D) şi îmi savurez berea cu gândurile împrăştiate în toaaată camera!
Ideea cu fumul de ţigară e falsă, se potrivea doar cu decorul ;))
se termină sursa de bună-stare şi merg în frigider să mai iau o doză – la propriu :P.
de aici, s-a rupt filmul.
04:45 a.m. – ” You thought that you destroied my faith in love.. you’ll see!”
lângă mine, zace stoarsă doza de bere, nici o lumină în cameră cu excepţia celei de la monitorul pe care cursorul se juca obosit… mouse-ul ăsta defect! iar i-a luat-o razna biluţa.
mă suprind împăcată cu peisajul şi nicidecum mofturoasă cum aş fi fost în mod normal.. zâmbesc de parcă m-aş fi trezit într-o dimineaţă de iarnă rece în braţele lui călduroase cu focul arzând în sobă, acolo, unde obişnuiam să ne dăruim… dragoste!
am visat, iar, l-am visat!

4 Comments Add yours

  1. Fumul de tigara da bine si in decorul meu.. chiar am banuit ca e folosit doar din acest motiv :d
    Recunosc filmul asta.. 🙂 doar ca in al meu nu era berea in decor :-<

    Like

    1. shotiutza says:

      eheheee… dar ce era în decor claudia? :-“

      Like

  2. BadMovePepi says:

    nu incetezi sa ma uimesti…. Vreau sa iti spun ca raman un fan inrait al tasu si ca ti-l recomand pe VESCAN ! Cauta-l pe youtube…. nush daca te va ajuta, dar sunt sigur ca iti va placea !!!!

    Like

    1. shotiutza says:

      hey pepi :”>
      mulţumesc mult, mă bucur că mă citeşti şi mai ales că îţi şi place!
      imediat ce ascult Vescan, îţi spun ce părere am 😀
      >:D<

      Like

Leave a Reply

