Noi începuturi.

2.un nou inceput
M-am trezit că a trecut o vară, o vacanţă în care am ţinut-o numai în examene. S-a întâmplat să şi am parte de câteva despărţiri şi am petrecut zilele însorite în camera mea albastră… îmi era dor de mare şi când am văzut-o, simţeam o dorinţă arzătoare de a mă întoarce în orăşelul meu poluat şi fără nici un bazin de înot.
Oricum aş privi-o, vacanţa asta a fost una ratată!
E de la sine înţeles de ce îmi doresc atât de tare să gust viaţa de student, să îmi fac noi prieteni, să colind alte meleaguri, alt orăşel poluat în care nu există nici măcar un bazin de înot…
Noi începuturi… mereu mi-au plăcut, m-au fascinat!
Necunoscutul m-a atras în orice circumstanţe, dar a şi dat drumul fluturilor să de joace prin stomacul meu.
Prima melodie la karaoke, un nou look, prima oră de condus , prima zi de liceu… oo, mi-o amintesc perfect!
Îmi place, da! Îmi place să încep lucruri noi, să le fac cum vreau eu!
Să merg pe contrasens, să port cercei lungi, din plastic, din aceia care se găsesc în piaţă la 2 lei 😀
Să mă uit la filme oldie, fără sunet :X
Să mă îmbrac în roz tare; să port tocuri şi dimineaţa la 6 când plec la cursuri să trezesc toţi vecinii!
să port o şosetă roşie la piciorul drept şi una albastră la cel stâng.
să mănânc bomboane pe băţ şi să le crănţănesc între dinţi!
să fluier după băieţii cu posteriorul generos… yumyyy 😀
să plâng de bucurie!

Abia aştept să merg la anticariat şi să îmi iau alte cărţi de citit!
Cred că săptămâna asta voi reciti “O scrisoare de dragoste” şi “La răscruce de vânturi”!
Da, da!
Abia aştept să fiu studentă cu acte în regulă, cu dreptul de a lipsi de la cursuri în mod oficial!

7 Comments Add yours

  1. mik says:

    da..:x şi să ne întâlnim pe ascuns fără ca părinţii să afle, să ne distrăm aşa cum doar noi ştim şi să petrecem nopţi albe chiar şi numai o dată pe lună fiind :D:D

    te iubesc 😀

    Like

  2. fireflight says:

    Viata de studenta abia va incepe…cei mai frumosi ani: studentia.

    Like

  3. Fa vezi ce frumos e cand ramai fara bani :>:>:X
    Cel mai tare si awesome si extrapulifantastic feeling:D

    Like

    1. shotiutza says:

      @SmallStranger
      abia aştept Claudia :))

      Like

  4. Movi says:

    viata de student e ceva aparte … o vreme a multelor schimbari si evenimente un pas dupa care nu vom mai fi la fel!

    Like

    1. shotiutza says:

      @onev4u
      da.. mi s-a tot spus 😀
      aştept să văd dacă e aşa…

      Like

Leave a Reply

