A început!

facultate.jpg
Prima zi… Doamne, ce nebunie!
ochii nu mă lăsau să dorm, îşi ţineau ploapele cât mai larg deschise, să acapareze toată lumina becului deja obosit, iar eu tremuram de emoţia zilei de 28!
După lupte seculare cu somnul, am reuşit să mă trezesc la 7:10 AM, lucru fantastic pentru mine, având în vedere că vara am făcut schimb între Soare şi Lună.
Azi m-am îmbrăcat ca de obicei, dar parcă hainele stăteau altfel pe mine; s-au lărgit, să facă loc fericirii ce a pus stăpânire pe mine!
Mi-am pregătit sufletul, mi-am stăpânit o mână de emoţii mai certăreţe, geanta pe umăr şi am plecat!

Ce am găsit până ACOLO?
Un drum foarte aglomerat, de parcă ceva mi-ar fi îngreunat aşteptarea… “Aşa e în fiecare dimineaţă”, mă linişteşte Aiurel.
Deci, aşa e în fiecare dimineaţă.
Mă voi obişnui până la urmă.. şi cu drumul, şi cu noua cameră, cu noii colegi, noul sistem… noua viaţă!
Mie deja îmi lipsesc căldura culcuşului meu de acasă, patul meu improvizat, plimbările prin parcul din spatele Unirii.
Cel mai tare mi-e dor de mângâierea pe care o găseam în sânul familiei după orice notă proastă sau conflict interior.
Ştiu că nu voi mai găsi asta aici, dar mă consolez cu gândul că timpul trece repede. Sau încet. Depinde cum priveşti lucrurile.
Eu le privesc cu optimism şi aştept să vină ziua în care amintirile de acum vor deveni realitatea de mâine!
[Dar până atunci…]

Ce am găsit ACOLO?
Un bagaj de studenţi curioşi, nerăbdători, alţii plictisiţi, obişnuiţi, nu trişti, doar supăraţi, enervaţi, veseli, amabili sau nu. Pe toţi îi ne leagă aceeaşi dorinţă: de a trăi ca la carte studenţia de care se tot vorbeşte şi pe care se face atâta caz că ar fi cea mai frumoasă perioadă din viaţa unui tânăr!

Primele impresii deocamdată bunicele.
Revin cu amănunte după primele cursuri.

____________________________________________________________
ACOLO= Universitatea “Alexandru Ioan Cuza”, Iaşi

4 Comments Add yours

  1. Si culcusul tau de acasa unde e? 🙂

    Like

  2. shotiutza says:

    @SmallStranger
    tot acasă… :-<

    Like

  3. fireflight says:

    Aiurel 😀 ce tare suna…oare o cunosc…adica o stiu cel mai bine pe Aiurel, da’ asta nu se pune.

    Like

  4. Si acasa al tau sau a ta unde e?
    Eh haide, o sa fie bine ;))

    Like

Leave a Reply

