Oficial, prima zi.

primazi
De fiecare dată când începi un lucru nou, fie el cât de mic, te mişcă nişte sentimente pe care în cuvinte e greu să le explici…
te simţi mic, neînsemnat, străin, nedumerit, absent; cel puţin aşa m-am simţit eu azi, la primul meu curs.
Feţe noi, curioase, care nu exprimau nimic decât nedumerire. Fiecare dintre noi aveam o mască, testam terenul, eram atenţi la ce se vorbeşte în jur, dar nu scoteam mai mult de un “Bună! Eşti anul I la Jurnalism? Ce grupă? Aaa.. 1. Eu sunt în 2”.
Din momentul în care am intrat în sala veche de curs, am început să ne lăsăm măştile la intrare şi să dăruim zâmbetele pe care le păstram cu atâta stoicism în suflet, zâmebte care abia aşteptau să iasă la lumină!
Treptat au început să răsară pe ici, pe colo, câte un râs sincer. Dat din toată inima.
Am început cu dreptul.
Ni s-a acordat şi dreptul oficial de a întârzia la cursuri 😀
Sunt nerăbdătoare să primesc prima temă…

P.S. deocamdată nici un tip care să mă dea pe spate 😛

Voltaj – Jur
Asculta mai multe audio Muzica

2 Comments Add yours

  1. fireflight says:

    Va urma…iar urmatoarea oprire va fi…”wow ce tip dragut”! 😀

    Like

  2. fireflight says:

    Aaa…eu cred ca tot timpul vad cate unul…stii tu de care…vorba lu’ Cargo “…de-or fi pletosi sau chei” 😀 se vede…is Aiurel…

    Like

Leave a Reply

