Tot la el!

Nu îmi pasă.
Nu îmi pasă de lumea nouă din jurul meu, de autobuzul care trece pe roşu că oamenii se grăbesc.. nu îmi pasă nici de ce se grăbesc ei!
Eu mă grăbesc să îţi simt din nou strânsoarea în jurul taliei, să îmi strecor privirea în ochii tăi şi să văd toate lucrurile de care ai fi în stare pentru a-mi demonstra că ai rămas al meu!
Al meu, deşi au trecut atâţia ani…
Nu îmi pasă că s-au izbit atâţia trecători de mine şi că au încercat să mă oprească. Să mă împiedice a spera…
Eu ţi-am păstrat vie amintirea, nu au şters-o nici timpul, nici circumstanţele, nici ei!

lovers_by_spokojnysen
Au vrut să mă convingă, să îmi spună că sunt nebună de încă adorm trăind în continuare povestea noastră!
Mi-au spus că râd foarte mult şi foarte zgomotos, deci, te-am uitat!
Îţi vine să crezi ce naivi?
Ei nu ştiu că râd pentru că sufletul meu vrea să respire; vrea să le arăt cât e de fericit. Pentru că ştie că vei veni înapoi.
Nu vor înţelege niciodată ce e între noi… nu vor şti să mă mângâie cum o faci tu, să mă asculte ca tine, să mă iubească aşa mult!

Şi asta, în pofida anilor trecuţi, pierduţi…

6 Comments Add yours

  1. Nu sunt ani pierduti..
    Nu vreau sa te incurajez, dar nici sa iti spun: pune punct.
    Dar daca ai putea sa speri si sa visezi fara sa doara ar fi genial.
    >:D< haide bucura-te, sunny days are coming 😉
    faculllttaaateee 🙂

    Like

  2. Si daca vrei tu sa scoti o lacrima in coltul ochiului, fa-o!
    Noaptea, seara, cand esti in pat, inainte sa adormi!!!! Descarca-te! In perna, cu ursuletzul tau in brate, sau ce ai tu (daca ai). De zi.. peste zi, in timpul zilei.. bucura-te; they’re not coming back. Trust me!
    Eu, de exemplu, visez, cand sunt in autobuz.. cu ochii deschisi.. si visez la el;)

    Ah, si remember one thing: oricat de shitty ar fi ziua, gandeste-te ca maine e o noua zi!
    I know it doesn’t really help but: Cheer up, kidule!! >:D<

    Like

    1. shotiutza says:

      @SmallStranger
      Da, cu ursuleţul meu, mai fac şi din astea… Poţi să crezi că am plâns de multe ori în plină stradă? Vedeam locuri care îmi aminteau de el şi plângeam, ca o fraieră.. dar nu îmi pare rău, culmea 😀
      Mulţumesc Clau :”>
      >:D<

      Like

  3. Hehe, kidule, da.. stiu cum e sa plangi in plina strada ;))
    nu stiu daca sa iti para rau.. mai bine nu 🙂 nu e bine sa traiesti cu regrete.
    Ah si inca ceva; tu nu asculta de lume; 😉 fii nebuna, daca pentru asta esti: o nebuna!
    Lasa-i pe ei; tu fa ce simti, ce crezi tu ca e bine PENTRU TINE! Si pe ei ignora-i.
    Mi-au zis si mie ce ti se spune si tie. Raspunsul meu a fost simplu: Mai devreme sau mai tarziu va voi demonstra ca e ca mine! Plus ca ei nu te vor sustine niciodata. Tot pe picioarele tale trebuie sa fii 🙂
    Si asa a fost ;))
    >:D<

    Like

    1. shotiutza says:

      Mda.. ei toţi cred că “e un prost, nu te merită, nu e pentru tine”, bla, bla.. vechiul pomelnic ;))
      Nu ştie nimeni ce e mai bine pentru mine decât inima mea, asta e cert, indiferent de părerea lor…
      Nu neg, poate îmi vor binele, poate cred că dacă m-ar încuraja mi-aş face speranţe deşarte, dar, hei! eu am fost cu el, nu ei!
      Şi da, le voi demonstra că e ca mine 😀
      txs a lot :*

      Like

  4. Movi says:

    a plange nu este un lucru chiar asa de condamnat ci mai degraba ceva normal, ceva uman! cand o lacrima da sa cada indiferent daca este din fericire sau tristete sau alt sentiment este ceva special!

    Like

Leave a Reply

