1

(2)

Sunt:
365 de emoţii care îmi inundă sufletul la fiecare adiere de vânt… îmi atinge obrazul şi simt mângâierea lui.
365 de evenimente care mi-au schimbat viaţa. Nu credeam să-nvăţ atât de multe lucruri într-un interval atât de scurt.
365 de zâmbete pe care le-am dăruit datorită lor, dar în special datorită lui.
365 de idei care au fost contestate sau apreciate. Majoritatea le-am scris aici, în acest mic spaţiu virtual.
365 de oameni care au trecut pe lângă mine şi nu le-am acordat nici cea mai mică atenţie.
365 de zile.

De când a luat naştere “Un blog obişnuit”.
La mulţi ani ţie!!

7 Comments Add yours

  1. fireflight says:

    La multi ani bloguletule!

    Like

    1. shotiutza says:

      @fireflight:
      Blogul îţi mulţumeşte :*

      Like

  2. Ruxandra says:

    La multi ani si la cat mai multe postari!

    Like

    1. shotiutza says:

      @Ruxandra
      Mulţumesc mult :*

      Like

  3. Awwww, that was so cute!!!
    La multi ani, blogshor! >:D:D

    Like

  4. shotiutza says:

    @SmallStranger:
    :”> txs a lot >:D<

    Like

  5. Movi says:

    sa cresti mare! 😉

    Like

Leave a Reply

