ca la noi.

Plouă torenţial de 7 ore în Iaşi, iar oraşul nu mai face faţă.
°două staţii cu autobuzul: 40 min.
°un traseu care în mod normal ar fi luat 25-30 de minute (Copou-Galata): 2 h, 10 min.
°magazine în care găseşti umbrele de cumpărat: zero.

Minunat acest oraş, Iaşi!

7 Comments Add yours

  1. Eu urasc umbrelele :d

    Like

  2. shotiutza says:

    @SmallStranger
    şi eu… am ajuns acasă de parcă aş fi fost aruncată în mare îmbrăcată, picura apa din şuviţele mele de păr :))
    tare bine mi-ar fi prins o umbrelă ;))

    Like

  3. Movi says:

    lasa ca e bine si ploita mai spala oameni de diverse ganduri, ne mai purifica sufleteste! 😉

    Like

  4. Ehe Pepi, ce naiv esti si tu cateodata 🙂
    Crezi ca toti sunt ca tine, ca mine, ca shotiutza? ;))

    Like

  5. george says:

    cum sa nu iubesti Iasul?

    Like

  6. ju5tfstyle says:

    am fost şi eu o victimă în acea zi a mijloacelor de transport în comun

    Like

  7. Moni * says:

    stai linistita, nu doar in Iasi e asa.

    Like

Leave a Reply

