Ultimul fum de ţigară…

smoking_by_oldvibrator

Mi-am ridicat cărţile de jos şi am decis ca data viitoare să fiu mai atentă pe unde merg… “Accidentatul” mă privea curios, făcuse un pas spre a mă ajuta, am bâjbâit nişte scuze lamentabile şi am plecat! Eram grăbită.
Dar de ce, nu ştiu.
Ştiu doar că aveam un curs de la care nu puteam lipsi.
Acum nu îmi amintesc despre ce s-a vorbit la cursul de atunci, nu mai reţin nici de ce era absolut necesar să ajung. Mă simt ca lovită de un meteorit.
Nu am mai fost niciodată lovită de un meteorit.
Dar dacă aş fi, sigur aşa m-aş simţi.
E ca atunci când te afli într-o încăpere luminată orb de nişte becuri prăfuite, la o masă ponosită cu o ceaşcă de cafea rece în faţă, savurând cu setea unui beţiv ultimul fum de ţigară…
[în condiţia în care acesta ar fi şi primul!]

6 Comments Add yours

  1. Si acum cum te simti? Dupa lovitura? ;)) :D:D

    Like

    1. shotiutza says:

      @Smallstranger
      #-o!
      Mă doare capul de mor :)))

      Like

      1. Haha, thats it? :>:>:> 😀

        Like

  2. ju5tfstyle says:

    probabil totul va reveni la normal …

    Like

    1. shotiutza says:

      @ju5tfsyle
      sper..
      :-<

      Like

  3. Miştotică says:

    Ultimul fum, e întotdeauna şi cel mai bun 😉

    Like

Leave a Reply

