Sertarul cu amintiri

Old_Memories_1_by_ShadowinLight

Sunt străzi pe care nu m-am perindat de mult. Jocuri ale copilăriei pe care le-am uitat.
Oameni de care nu îmi aduc aminte.
Cărţi pe care le-am citit, dar le-am uitat morala.
Dulciuri pe care le-am mâncat, dar nu mai ştiu ce gust aveau.
Culori cu care am desenat, dar nu îmi mai amintesc cât de vii erau…
Mi-am injectat pentru prima dată “uitarea” acum mult timp – evident, nu îmi amintesc când. De atunci mă droghez cu ea. Recunosc, sunt dependentă.
Am încuiat chipuri ale prietenilor, prima seară la patinoar, prima căzătură de pe bicicletă, sfaturi, învăţăminte, dojeni, fotografii, primul sărut, prima iubire, într-un sertar. Şi nu mai reţin unde am pus cheia.
Am căutat-o, uneori. Mi s-a făcut dor de câte o hârtie mâzgâlită, de o poză făcută în grabă la mare, de îmbrăţişarea lui ocrotitoare… dar nu ştiu. Am uitat.
M-am întâlnit nu demult cu un vechi prieten şi mi-a spus, după câteva vorbe schimbate: “Vai, ce mult te-ai schimbat! Nici nu mai ştiu cine eşti acum!”

Dar el?

El cine o fi fost?

Nu îmi aduc aminte…

7 Comments Add yours

  1. fireflight says:

    Daca le-ai uitat intr-un sertar, lasa-le acolo…deschide sertarul atunci cand vei simti, caci atunci vei gasi cheia.

    Like

  2. ju5tfstyle says:

    poate ca este mai bine ca ai uitat cea fost odata … cand te vei simti pregatita cu siguranta vei reusi sa gasesti cheia si sa deschizi sertarul cu amintiri , dar pana atunci totul va ramane un mister …

    Like

  3. mik says:

    :-< sa deschizi cutia atunci cand esti pregatita sa revii acel suflet de copil,fara urma de rautate, zambaret si increzator…care erai odata !!

    multa bafta acolo!!

    Like

    1. shotiutza says:

      @mik
      eu am rămas acelaşi copil, fără urmă de răutate.
      Doar că nu mă mai cunoşti tu
      😉

      Like

  4. Moni * says:

    cheia e undeva in tine, pentru ca si sertarul tot acolo e.

    Like

  5. dzeodze says:

    da ce cauta popica aicea?

    Like

  6. anda says:

    … :-< "Am încuiat chipuri ale prietenilor, prima seara la patinuar, prima cazatura de pe bicicleta, sfaturi, fotografii…" …:-:D< :*

    Like

Leave a Reply

