Romanian movie

92d6eec6258df1f2b950fbddccadb8f8

Dragă jurnalule

Uite ce e,
am iubit un băiat (încă îl iubesc), m-a părăsit şi restul poveştii îl ştii. “Romanian movie”, cum ar spune proful cursului de Mass media. Sau poate “Romanian” e prea dur.. hai să îi spun “Everybody’s movie”-
Problema mea este că de atunci nu mă mai regăsesc. Bine, bine, m-am refugiat în scris, în citit, am devenit super-deşteaptă, m-am autodepăşit la capitolul ăsta.
Am un IQ foarte ridicat de când… na’, ştii tu.
Cu ce m-am mai ales? Cu aproximativ 10 kg în plus.
Cu nopţi nedormite.
Cu gânduri negre şi de tot felul (ştii tu: mă uitam la ştiri să văd când creşte nivelul Siretului ca să mă arunc de pe pod, scriam reţete false pentru Diazepam, etc, etc. Ştiu, era mai uşor să îmi tai venele, dar niciodată nu mi-am dorit să am parte de o moarte dureroasă –am vrut să mor ca o artistă ce sunt )
Următorul pas a fost să mă izolez. Am început să trăiesc doar din clipele dulci în care îl visam… Dimineaţa îi simţeam urma călduţă pe cearceaf, îi vedeam ochii mari şi somnoroşi. Bineînţeles, începusem să iau droguri. Aveam vedenii.
Peste tot, el.
La baie, mă privea insistent în timp ce făceam duş. Să nu crezi că îmi displăcea, dar începusem să îmi fac griji dacă nu cumva are vreo problemă. Adică, avea o privire bolnăvicioasă şi pofticioasă.
Nici când voiam să mănânc, nu mă lăsa. Îmi tot spunea că m-am îngrăşat de când nu a mai fost el şi acum e timpul să ia măsuri.
Venea la cursuri cu mine. Nu îl puteam lăsa acasă, evident. Era foarte gelos.
Nu îmi dădea voie să mă aproprii de băieţi şi dacă o făceau ei, mă prost-dispunea şi îmi vorbea urât, astfel că nu mai eram în stare nici să port o conversaţie normală.
De multe ori, leneveam cu el în pat şi mă convingea să nu mai merg la cursuri. Nu mă duceam. Stăteam în braţele lui.
Mă iubea.. da, mă adora!
Odată, am vrut să desenez, ştii cât de mult îmi plăcea. Dar mi-a luat pensonul din mână şi m-a convins să dorm cu el. Îmi spunea mereu că am ochii obosiţi şi că sunt palidă. Aveam nevoie de odihnă.
Şi îl ascultam, doar mă iubea.
Începusem să dorm foarte mult. Dar el era alături de mine şi eram atât de fericită…

Până într-o zi.

Când m-am trezit şi a dispărut.

O doamnă îmbrăcată în alb mi-a deschis pleoapele şi mi-a băgat o lumină în ochi. Atunci totul era confuz, nu distingeam bine lucrurile din jur.
Apoi am aflat că am fost în comă o lună, trei săptămâni şi două zile în urma unei supradoze de cocaină.

Acum ştiu.

10 Comments Add yours

    1. shotiutza says:

      @Ella 🙂
      the hardest of them all…

      Like

  1. fireflight says:

    😦 trista poveste, dar se poate invata din ea, valabil pentru mine: sa nu iubesc. Valabil pentru tine, ai o viata inainte.

    Like

    1. shotiutza says:

      @fireflight
      nu toate poveştile au un sfârşit trist Aiurel… nu trebuie să fugi de iubire!

      Like

  2. fireflight says:

    :|…pierd prieteni…nu mai fug…stau, dar ii vad cum ii pierd…stii ca la tine ma refer.

    Like

  3. ju5tfstyle says:

    o poveste frumoasa cu un sfarsit hard … eu nu as fugi niciodata de iubire , din contra as accepta-o si as incerca sa fac din realitate un vis , un vis in care ea sa reprezinte totul pentru mine … dar pana atunci mai e si stiu ca acea zi va veni doar atunci cand mi-o voi dori cu adevarat si voi incerca sa fac ceva pentru ai grabi aparitia …

    Like

  4. mik says:

    sper sa nu fie adevarat ..:-< ai grija de tine …:( as vrea sa ma scoti de la ignore …macar atat…

    multumesc!!!

    Like

  5. Ruxandra says:

    Trist.

    Like

  6. Off topic: Am ramas in urma :(( tre sa ma pun la curent. In weekend :d

    Like

  7. Foarte bine scrisa! 🙂

    Like

Leave a Reply

