Tindem spre fericire…

63260c2bd0370d987b68f50057984161

Toată viaţa suntem în căutarea fericirii. Am transformat asta într- un ţel şi am face orice compromisuri, am fi capabili de orice acţiune pentru a-l atinge.
Mulţi cred că e undeva, sus şi încearcă să zboare pentru a o prinde. Sunt şi dintre cei  convinşi că stă ascunsă undeva, la trei metri sub pământ şi o caută în van. Majoritatea nu o găsesc niciodată.
E un paradox;  nu poţi găsi un lucru care nu se poate defini. Care nu are formă nici chip.  Aunci să aşteptăm până vom trece în nefiinţă ca să fim fericiţi, aşa cum vom vedea şi Divinitatea.

Fericire=zâmbet, râs. Oare aşa să fie?

E clar, dacă râzi de un biet împiedicat care nu a văzut piatra din faţa piciorului, nu eşti nici pe departe un om fericit. La fel cum nici nu poţi numi fericire efectul unui banc bun, care te lasă cu dureri de maxilar(după o porţie zdravănă de râs, bineînţeles).
Aşadar, “myth busted”! Zâmbetul nu echivalează cu fericirea.

Şi uite aşa se tot chinuie marii filozofi de secole să îi dea de cap şi numai nu vine cineva care să ne scoată pe toţi din beznă. Cineva care să aibă fericire de vânzare sau măcar de împrumutat.
Fericirea asta se află prinsă undeva între Comunism şi Democraţie: nu se găseşte nicăieri şi nici nu avem bani să o cumpărăm.
Aşadar, să emigrăm cu toţii la Polul Nord, poate o fi undeva pe sub zăpadă, sub un gheizer, cine ştie?

5 Comments Add yours

  1. Moni * says:

    fericirea e in noi. trebuie doar sa invatam sa ne bucuram si de lucrurile marunte. sa nu fim nevoiti sa invatam sa zburam pentru a atinge fericirea macar cu un deget. asta in cazul in care se afla undeva prin nori.

    Like

  2. fireflight says:

    Si ce zambet minunat are Zambarici, nu degeaba ti-am zis eu asa…Pupu’

    Like

  3. ju5tfstyle says:

    fericirea este in noi tot timpul , trebuie sa o acceptam in fiecare moment al vietii noastre:)

    Like

  4. Kidule.. i miss your posts 😐
    Pur smth up 😀
    >:D<

    Like

  5. Moni * says:

    mi-am adus aminte de un citat care-mi place foarte mult: Rasul – un dans in jurul fericirii.

    Like

Leave a Reply

