Mi-e tare dor…

15440-fullsize

Mi-e dor să fiu copilul obraznic şi cuminte. Inocent şi vinovat. Vesel şi plângăcios.

Vreau să descresc, să tai din centimetri suficient cât să mă ghemuiesc în ochiul geamului. Să port hainele Luciei (păpuşa mea de 80 cm) şi să îmi maschez buzele cu rujul pe care îl furam din geanta mamei.

Mi-e dor să o întreb: “mama, dar eu când mă fac mare?”

7 Comments Add yours

  1. george says:

    te-ai facut mare

    Like

  2. georgiana says:

    mi imi place poza

    Like

    1. shotiutza says:

      @georgiana
      ce are poza :-S?
      se potriveşte ca o mănuşă cu tema articolului… părerea mea.
      şi e destul de bine realizată

      Like

  3. georgiana says:

    n are nimic, am zis doar ca imi place 😡 e super draguta

    Like

    1. shotiutza says:

      aaa.. #:-S
      am crezut că nu îţi place 😀

      Like

  4. Moni * says:

    si mie mi-e dor de copilarie. dar sunt de parere ca fiecare varsta are farmecul ei. peste ceva timp ne va fi dor si de varsta pe care o avem acum.

    poza e superba.

    Like

  5. Corina says:

    Si atunci sa opresti timpul in loc…sa ramai copil si nu mai cresti mare :)…da, aste este si una din dorintele mele..

    Like

Leave a Reply

