Ultima plimbare

Fragmente din odiseea mea dansând în faţa ochilor voştri. Vă aştern la picioare stropi de ploaie coloraţi, resturi din surâsul meu, lumina orbitoare a felinarelor bătrâne de pe Aleea cu Castani.
Las pofta mea de viaţă celui trist şi izolat; tot lui îi spun că o pasăre nu poate fi mai liberă decât el, nici mai fericită. Până la urmă ţeava unei puşti o va ţinti şi se va prăbuşi.
Acum îmi beau cafeaua cu două cubuleţe de zahăr şi o picătură de lapte. Nu fumez. Niciodată nu am avut alt viciu decât viaţa însăşi. “Şi cafeaua de care vorbeai?”, te vei întreba. Eeeh, cafeaua e un moft. Ca şi pantofii de catifea verde. Nu i-am purtat niciodată… cred că îi voi încălţa astăzi. Mi-au plăcut acolo, în vitrină.

Da, îi voi încălţa şi voi merge pe străzi plouate, va fi ultima oară când fac asta.

P.S. acesta este ultimul post. a venit timpul.

4 Comments Add yours

  1. george says:

    ultimul post?! de ce?

    Like

  2. mik says:

    hey.nu se poate !! cum sa fie ultimul post?? ;;) nu bita !! tocmai vroiam sa incep sa ma apuc sa dau comment-uri ..sa iti admir din nou modul de a scrie !!

    place mult postul asta !!

    te iubesc shotiutzo ce esti!!

    Like

  3. Eu nu am cuvinte. E prea frumos 🙂

    Like

  4. elia says:

    Prea dulce 😡 :*

    Like

Leave a Reply

