Pentru mine


Un perete de minuni,
Pe verticală şi orizontală numai flori în cununi
Din două linii paralele intersectate
Rămâne un punct
Mic şi scund
Ca un ghiocel între alte flori înmiresmate.
Dar dintr-un punct a explodat Universul
Plin de planete şi comete
De găuri negre şi lupte acerbe de supravieţuire şi idealuri de mărire,
De ţigani, de ţărani, de mârlani
De iarbă şi ierburi, de zarvă şi certuri,
De greaţă şi furie, de săpun şi funie,
De ură, disrespect, echilibru incert
Îmi trebuie un control căci mă simt prea gol
Ce noroc că vii, ura să-mi reţii
Spaima să-mi dispari, cu cafele tari
Curaj să-mi săruţi, să nu te mai muţi
Căci de două luni încoace
Universul meu devine tot mai plin de tine!

by Răzvan M.

pentru… mine.

6 Comments Add yours

  1. Avramel says:

    foarte frumos :)… sincer…

    Like

  2. elia says:

    vaaaai ce dulce 😡

    Like

  3. Victor says:

    Ia uite de ce se misca Razvan atat de incet. Se gandeste la versuri… Got it! Oricum misto!

    Like

  4. Luvallie says:

    razvan se misca incet pentru ca daca nu s-ar misca incet n-ar fi razvan.
    imi place de voi doi de mor:))
    sa va fie bine:*

    Like

  5. mik says:

    ehee… cred ca acum imi dau seama ..:x ce dulce!! te poop si ne vedem acasa:(

    Like

  6. Moni * says:

    cat de frumos. 8->

    Like

Leave a Reply

