Nu

„Nu. Nu cred că am mai cunoscut pe cineva ca ea. Atât de insolită în simplitatea-i ordinară. Pe coapsele de măr îi curge părul negru ca un drac. Pomeţii picurii îmi cer mâna spre a-i mângâia, se înroşesc de fericire. De pudoare. Dar cum poate fi atât de perfidă inima ce stă ascunsă într-un asemenea trup? Cum de nu mă acceptă? Sunt un luceafăr mai blestemat decât Luceafărul! Căci îmi este dat să o am, dar să nu fie a mea! “ am închis cartea, furtuna se stinse de mult. Dar undeva încă ploua.

Acest articol participă la concursul organizat pe Trilema

7 Comments Add yours

  1. fireflight says:

    Frumos scris…Multa bafta 😀

    Like

  2. Lucia says:

    mmm..imi place:) Mult succes!!:)

    Like

  3. Corina says:

    Poate cu acest articol vei castiga :)…
    Mult succes, ca talent ai :)!

    Like

  4. Ruxandra says:

    Frumos! Multa bafta!

    Like

  5. Son of the Earth says:

    foarte frumoase cuvinte, cred ca si persoana e la fel:D
    ma poti vizita aici http://son1ofthe3earth.wordpress.com/
    in caz de link exchange discutam

    Like

  6. mik says:

    ce frumos!!! :X:X ma bucur tare mult ca te-ai apucat!! asta dovedeste ceva … multa bafta la concurs si nu uita ca te iubesc!!miss you

    Like

Leave a Reply

