Concurs

Am hotărât să fac un lucru util cu pasiunea mea pentru fotografie. Şi anume, să particip la un concurs cu două poze de ale mele. Pozele sunt înscrise pe fotopedia şi sunt ale userului shotiutza. Dacă aveţi timp şi dacă vă vor plăcea, vă invit să le votaţi (de fapt, e o rugăminte).

5 Comments Add yours

  1. josephyna says:

    oricum castigi :>

    Like

  2. Avramel says:

    bafta :)… nu am vazut pozele, dar stiu ca sunt tair 😀

    Like

  3. Movi says:

    multa bafta … eu am vazut pozele si imi place ce doresc ele sa exprime 😉

    Like

  4. U.C.Gabriel says:

    Este total lipsit de “respect” fata de studenti tot ce se itampla. Ne punem toata increderea in acesti oameni care pretind ca sunt cadre didactice si ca te pot invata…oricum f bun articolul.
    Continua sa faci ce ai inceput sa faci !

    Like

Leave a Reply

